Navštívil nás mystery shopper
Publikováno: 05.11.2020 10:14
A všechny naše pobočky ohodnotil na výbornou
Tváří se jako obyčejný turista, který hledá tipy na výlety, doporučení na ubytování a další možnosti vyžití ve Frýdku-Místku i přilehlých Beskydech, ale turista to není. Za takto běžně vypadajícím návštěvníkem informačního centra se skrývá mystery shopper, který hodnotí poskytované služby z pohledu zákazníka. Tímto kontrolním procesem pravidelně prochází všechny tři pobočky Turistického informačního centra Frýdek≈Místek.
Mystery shopping probíhá ve spolupráci s agenturou Czechtourism a Asociací turistických informačních center ČR v certifikovaných turistických informačních centrech, kterých je po celé České republice celkem 469. Jeho cílem je popsat úroveň služeb a poskytnout provozovatelům informačních center zpětnou vazbu s cílem zlepšit poskytované služby. „V rámci kontroly se hodnotitel zaměřuje na exteriér a interiér informačního centra, první dojem zákazníka, profesionalitu pracovníka, jeho schopnost navrhnout řešení a aktivní přístup,“ vyjmenovává hodnotící parametry ředitelka Turistického informačního centra Frýdek≈Místek Monika Konvičná.
Hodnocením prošly všechny tři pobočky TIC ve Frýdku, Místku a Frýdlantu nad Ostravicí, které během roku navštíví celkem až 60 tisíc turistů a místních obyvatel. O kontrolách pracovníci předem neví, výsledky se dozví až po jejich zaslání. „Každé informační centrum je celkově hodnoceno tzv. indexem, jež nabývá hodnoty 0 – 100 % a vyjadřuje kvalitu obsluhy. Index větší než 80 % se pokládá za výborný výkon, pobočkám našeho Turistického informačního centra Frýdek≈Místek se však dostalo hodnocení v plné výši 100 %,“ informuje o výsledcích hodnocení Monika Konvičná.
Hodnotitel vyzdvihoval především ochotu a vstřícnost personálu, jeho znalosti regionu, kdy dokázal okamžitě představit zdejší turistickou nabídku, a také, že se cítil být v informačním centru vítán a svou návštěvu by v budoucnu pro získaní dalších tipů zopakoval.